Επιλογή γλώσσας
- en
- |
- el
- |
Επιλογή γλώσσας
- en
- |
- el
- |
Ταυτοποίηση Λογαριασμού
ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
ΣΕ ΛΙΓΑ ΜΟΝΟ ΛΕΠΤΑ!





Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162 / 25.11.2014), για να διασφαλίσετε ότι o λογαριασμός σας θα παραμείνει σε ισχύ και να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του λογαριασμού σας, είμαστε υποχρεωμένοι να επαληθεύσουμε τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σας.
Μπορείτε να ταυτοποιήσετε τον λογαριασμό σας πραγματοποιώντας σύνδεση στον online λογαριασμό σας.
Πραγματοποιώντας σύνδεση στον online λογαριασμό σας:
Μεταβείτε στην ενότητα «Λογαριασμός» και επιλέξτε «Προφίλ» στα δεξιά της σελίδας. Στη συνέχεια επιλέξτε «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» και ακολουθήστε μία από τις παρακάτω μεθόδους ταυτοποίησης:
α) Μέσω ΙΒΑΝ και Ταυτότητα ή Διαβατήριο.
-
-
- «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
- Εισάγετε και αποθηκεύστε το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σας λογαριασμού.
-
Σημείωση: Για την επιβεβαίωση του IBAN λογαριασμού σας, βεβαιωθείτε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία (Όνομα, Επίθετο και Όνομα Πατρός) αντιστοιχούν με αυτά που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ.
β) Μέσω Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.) ή Λογαριασμού τηλεφωνίας ή Υπεύθυνης Δήλωσης και Ταυτότητα ή Διαβατήριο.
-
-
- «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο των δύο όψεων της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας και
- «Ανεβάστε» ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου (με ημερομηνία έκδοσης εντός του τελευταίου εξαμήνου) Λογαριασμού Κοινής Ωφέλειας (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.), στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σας ή λογαριασμού τηλεφωνίας στον οποίο να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο.
- Εφόσον λάβουμε τα παραπάνω έγγραφα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας.
-
Σε περίπτωση που δεν έχετε Λογαριασμό Κοινής Ωφέλειας στο όνομά σας, μπορείτε να καταθέσετε μία Υπεύθυνη Δήλωση (διαθέσιμη εδώ) με συμπληρωμένα τα προσωπικά στοιχεία σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να θεωρήσετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε οποιαδήποτε διοικητική αρχή (π.χ. Αστυνομικό τμήμα, ΚΕΠ κτλ) και να «ανεβάσετε» την Υπεύθυνη Δήλωση στην ενότητα «Ταυτοποίηση Λογαριασμού» στον online λογαριασμό σας. Εναλλακτικά μπορείτε να την συμπληρώσετε ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr εδώ (δεν χρειάζεται θεώρηση) και στη συνέχεια να την ανεβάσετε στον λογαριασμό σας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία ταυτοποίησης μπορείτε να επικοινωνήστε στο email verification@opap.gr ή με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280*.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που περάσει το διάστημα των 30 ημερών, από τη δημιουργία του λογαριασμού και δεν έχετε πραγματοποιήσει τη διαδικασία ταυτοποίησης, τότε ο λογαριασμός τίθεται σε φραγή. Στη συνέχεια δίνεται η δυνατότητα επιπλέον 30 ημερών για ταυτοποίηση. Εάν παρέλθουν οι επιπλέον 30 ημέρες τότε ο λογαριασμός θα κλειδωθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ΟΠΑΠ στο 18280* ή αποστέλλοντας τα απαραίτητα έγγραφα στο email verification@opap.gr για την ενεργοποίησή του.
*Σύμφωνα με το ισχύον τιμολόγιο, οι κλήσεις από σταθερό δίκτυο ΟΤΕ στον πενταψήφιο Σύντομο Κωδικό, χρεώνονται με αστική χρονοχρέωση (0,1152€ το λεπτό πλέονa Τέλος Σταθερής 5% και ΦΠΑ 24%). Οι κλήσεις από τηλέφωνα άλλων δικτύων σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας χρεώνονται με το εκάστοτε ισχύον τιμολόγιο, έτσι όπως το ορίζει ο κάθε πάροχος σταθερής ή, κινητής τηλεφωνίας.